♥ Sommarlovet är alldeles för kort

24 juni

Jag måste bara berätta om det som är inplanerat för min del i sommar. Det är inte mkt eftersom jag tappat lusten för allting av någon anledning. Men iaf! :)

Vecka 26 (nästa vecka)
Måndag-Tisdag: Ted kommer hem. Vara med honom.
Onsdag-Fredag: Jobb jobb jobb..
Lördag: Bilresa på hundra mil med mina föräldrar ner till Karlstad. Till min syster :)

Vecka 27
Måndag-Onsdag: Hyrt stuga i Lidköping för att umgås med mina mostrar från Norge.
Torsdag-Söndag: Hälsa på min andra syster i Hjo :)

Vecka 28 
Måndag-Tisdag: Hälsa på min farbror i Nyköping.
Onsdag: Bilresa hem.
Torsdag: Arvidsjaur. Hem till min älskling.

Vecka 29
Jobb.

Vecka 30
Jobb.

Vecka 31
Jobb.

Efter det ska jag bara ha sommarlov i två veckor.
Och den 28:e september åker jag till Turkiet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0