♥ slut på läxor, slut på lektioner, 2:a året, check!

1 juni

Jag verkar vara den enda som inte ser fram emot sommaren. Det finns några olika anledningar till detta som jag inte orkar gå in på nu. Men samtidigt ska det bli så jäkla skönt att bara släppa allt och slippa tänka på läxor, prov och uppsatser. Det ska bli så skönt att få sova hur länge jag vill, göra vad jag vill när jag vill och bara få vara. Bara få känna att man lever. Och jag känner att jag är värd det. Jag är värd det här sommarlovet, även om jag just nu inte riktigt vill att skolan ska ta slut.

Jag blir fan nästan rädd för mig själv, jag vill inte ha sommarlov?



Bilden har ingenting att göra med inlägget egentligen men. ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

men tokeees! sommaren kommer bli hur skön som helst ska du se :)

2011-06-02 @ 17:39:10
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0