♥ I'm coming home

10 juli

Jag längtar hem. Jag längtar hem så jag har ont i magen. Jag vill tillbaka till arvidsjaur, återgå till det vanliga livet. Man lever som i en dröm när man åker bort så här. Glömmer bort verkligheten som väntar där hemma. Men nu saknar jag den. Verkligheten. 

Imorgon rullar vi mot Moräng. Jag har en 12-13 timmars bilresa framför mig och jag ser inte fram emot den. Det är anledningen till varför jag sitter uppe när alla andra har gått och lagt sig. Jag vill sova i bilen. Sova bort halva resan så att den ska gå fortare. Men en dag går egentligen väldigt fort. Det smäller bara till.

Imorgon är det den 11:e, och då har vi 14 månader ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0