♥ I Hjo

7 juli

Nu har jag varit två dagar i karlstad, tre dagar i Lidköping och idag åkte vi till min äldsta syster i Hjo. Jag kan inte säga att jag har haft jättekul, men jag kan inte heller säga att jag har haft tråkigt. Däremot har jag sån sjuk hemlängtan. Så mycket hemlängtan att jag gråter som en unge på kvällen. Pinsamt... Jag vill hem och sova i min egen säng med min Ted ♥

Det positiva med alltihop är att jag taggar för att åka till Liseberg med Samantha imorgon. Min Sammie som jag inte träffat på ett år nu. Sjukt vad tiden gått fort. Men Lisberg imorgon känns helt okej. Klockan åtta ska jag och pappa åka härifrån så det är väl lika bra att gå och lägga sig. På måndag får jag äntligen komma hem.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0