♥ funderingar på en lördagkväll..

16 juli

I morse slog det mig att sommarlovet snart är slut. Halva sommarlovet har gått, och jag ska jobba minst tre veckor till. Jag har inte gjort nånting den här sommaren. Inte ett jävla skit bortsett från resan till södra sverige som jag egentligen bara ville åka hem ifrån. Men det var guld värt att få träffa min Sammie igen. Mer än guld värt.

Men förutom det har jag faktiskt inte gjort nånting i sommar. Trist..

Ändå längtar jag till skolstart. Jag vill träffa alla igen och höra om vad alla gjort i sommar osv osv. Plus att jag vill åka till turkiet, NU. Fast nu vet vi inte riktigt hur det blir med det pga ekonomin i Usa :( Men jag hoppas på det bästa.

Från det ena till det andra så är öl gott.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0